Tuesday, 24 January 2012

Wish U Were Here :'(


I can be tough
I can be strong
But with you, it’s not like that at all
There’s a girl
who gives a shit
behind this wall
You’ve just walked through it
And I remember, all those crazy things you said
You left them riding through my head
You’re always there, you’re everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn’t think about it, just went with it
You’re always there, you’re everywhere
But right now I wish you were here
Damn, Damn, Damn,
What I’d do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I’d do to have you
near, near, near
I wish you were here.
I love the way you are
It’s who I am, don’t have to try hard
We always say, say like it is
And the truth is that I really miss
All those crazy things you said
You left them riding through my head
You’re always there, you’re everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn’t think about it, just went with it
You’re always there, you’re everywhere
But right now I wish you were here
[Chorus:]
Damn, Damn, Damn,
What I’d do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I’d do to have you
near, near, near
I wish you were here.
[Bridge:]
No, I don’t wanna let go
I just wanna let you to know
That I never wanna let go
(let go let go let go let go)
No, I don’t wanna let go
I just wanna let you to know
That I never wanna let go
(let go let go let go let go let go let go let go)
Damn, Damn, Damn,
What I’d do to have you
here, here, here
I wish you were here (I wish you were)
Damn, Damn, Damn
What I’d do to have you
near, near, near
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn,
What I’d do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I’d do to have you
near, near, near
I wish you were here.

Ok! cuba korang hayati 1 persatu lirik lagu ni... hurmmm sedih kan ? sebenarnya lirik ni macam la kehidupan aku... aku xpernah pun merasakan kebahagiaan bila 'mempunyai pasangan' tp orang lain, kawan2 aku.. aku tgk bahagia je... apa salah aku ? korang kat luar sana xpernah rasa ape yang aku rasa... Korang xpernah alami ape yang aku alami.. kat luar korang boleh je tgk aku happy.. tp dalam hati lansung korang xtahu.. aku bahagia bile tgk korang bahagia.. aku bahagia bile tgk kawan2 aku ngan pasangan masing2 bahagia... tp disebalik 2 aku cemburu.. hati aku memberontak.. bnyak persoalan yang aku xtahu jawapannya... aku sering menyakiti hati aku sendiri demi kebahagiaan orang lain... aku pernah memendam rasa.. aku pernah lukakan hati aku sendiri semata2 nak tgk orang yang aku sayang bahagaia.... Arggghhhh !!! jiwa aku tertekan.. hati aku meronta2.. Ya allah.. aku mohon supaya hati ini ditutupi rasa kasih sayang sesama manusia.. aku takut untuk disakiti lagi ya allah.. aku takut... :((
Aku tahu aku xsecantik kalian.. aku tahu aku xbergaya macam korang semua.. aku tahu bnyak kekurangan yang ada pada aku.. tp apa salah aku ? adakah aku xberhak untuk disayangi ? adakah terlalu hina bagi aku untuk dikasihi ? Ya allah ampuni aku.. aku sebak... aku tiada tempat untuk mengadu.. aku malu dengan kawan2ku ya allah... cukup la aku hnya melihat orang lain mengecapi kebahagiaan masing2... aku redha.. aku pasrah Ya allah :((
Aku sedar... aku sebagai anak slung dalam keluarga bnyak tanggungjawab yang perlu aku pikul.. aku xsepatutnya fkirkan sume ni... hurmmm walaupun ape yang berlaku.. aku perlu membantu keluargaku dahulu sebelum aku memikirkan untuk hidup di masa hadapan.. hurmmm aku redha ya allah... aku terima apa takdir darimu ya allah..

1 comment:

  1. sbr k fiqa.. jgn ckp cmtu.. ade hikmah sume tuh jadi kat kau.. mgkin org lain xfaham prasaan kau.. tp Allah tau ape yg terbaik utk kau.. kau jgn mengalah.. pasti Allah dah sediakn yg terbaik utk kau, tp blom sesuai pd waktunye.. jgn ckp kau xlawa.. kau lawa weyh.. mgkin xramai nmpak, tp kau ade keistemewaan sndri.. jgn down k fiqa. insyaAllah. :)

    ReplyDelete